Navigation
[deleted]
[deleted] - Re: REYN MOVED HEAVEN...TO CONSTANTIAPRK..
Re: REYN MOVED HEAVEN...TO CONSTANTIAPRK..
More than 100 posts
Posted: 2017-04-26 12:13:19

On 2017-04-26 11:23:37 Stormpie @ Sense-unique said:
Mevrou clit ring.... jy was duidelik nog nie in 'n storm gewees nie my tiepe storm het jy nie helmets en bootse nodig nie lol... lmvga stirrertjie ekt my naam al in baie maniere gehoor but that is an absolute first whahahaaaa!!!!

Stirrertjie moet erken die nuwe naam pas jou, jy stir nogals n man op plekke wat ek al vergeet het ek het. Mmm definitief meer as a storm in a c-cup. Meer n orkaan in constantiapark.
Reyn @ Sense-unique
Reyn @ Sense-unique - Re: REYN MOVED HEAVEN...TO CONSTANTIAPRK..
Advertiser
Posts to Date: 102
  View Profile  
Posted: 2017-04-26 13:22:41

Baie baie welkom Minime, jy is mos 'n ou kalant... wat van laaankal die lagspiere heerlik prikkel..
Man van menigvuldige sondes... LOL
Insake clitring of nie clitring...DIS mos nou 'n familiesaak...vir haar om te weet... of is dit dalk alweer net Stormpie se verbeelding..?
Ongelukkig sal alleen en uitsluitlik net ingelyfde lede van die SU clan rerig weet...
Die inligting gaan onder "huisgeheime"..
Om uit te vind sal jy eers by die Heaven 'n draai moet maak en jou respekte kom betoon...ek's nogal seker jy sal hartlik verwelkom word..
Ingeval jy eers 'n biegsessie nodig het voor jy deur die poorte gelaat word kan ons dit as intro ini behandeling(s) inwerk.....
Ek meen om nou so ini openbaar vir sedige Stormpie ons eie local orkaantjie oor sulke intieme dinge oor my persoon uit te vra....regverdig seker 'n ernstige afkoopbedrag...verbanning , of selfs tronkstraf..
'n Alternatiewe vonnis na 'n geslaagde biegsessie.. kan soos volg lyk...:
Iets soos 'n dubbele plesiersessie by Reyn en Stirrertjie,ag ek meen Stormpie...of saam of afsonderlik...
[deleted]
[deleted] - Re: REYN MOVED HEAVEN...TO CONSTANTIAPRK..
Less than 40 posts
Posted: 2017-04-26 16:13:47

Sjooooeee!!! Reyn! Nee man...was sommer net nuuskierig oor die clit ring. Jy weet....ek doen navorsing oor die goed en so aan. Baie dankie vir die hartlike verwelkoming. Is Stormpie sedig nou??? Wat de joos?? Stormpieeee...se dit is nie so nie dame? Jy was gister dan nog reg gewees.

Reply

You must be logged in to post on this forum. Basic Membership is free and it only takes a minute to sign up. Alternatively, if you are already a member, please log in. You will be automatically returned to this page.

Legend

Hover mouse over icons for description

Back to Previous Page
For the best browsing experience, rotate your tablet horizontal.