Navigation
joe73
joe73 - pre ejaculation.
pre ejaculation.
Basic Member
Posts to Date: 30
View Profile
Posted: 2016-01-26 19:21:12

Ek het n uroloog gaan sien ivm my probleem. Hy het my ondersoek en vind geen probleem nie. Sê net dat my mannetjie sensitief is. Hy het v my antidepresante gegee. Wie weet hoe lank vat dit om te werk.enige comment?
Chmoks
Chmoks - Re: pre ejaculation.
Re: pre ejaculation.
Basic Member
Posts to Date: 469
View Profile
Posted: 2016-01-26 19:31:32

Die dokter sal weet, hy het dit mos voorgeskryf - vra hom, in fact vra hom enigiets aangaande jou probleem (wat jy nie se wat dit is nie?)!
joe73
joe73 - Re: pre ejaculation.
Basic Member
Posts to Date: 31
View Profile
Posted: 2016-01-26 19:45:10

Wil net hoor of iemand anders ook dalk die pille gebruik vir dit. En of dit werk?
Indian Courtesan Lalita
Indian Courtesan Lalita - Re: pre ejaculation.
Advertiser
Posts to Date: 875
  View Profile  
Posted: 2016-01-26 19:45:34

My afrikaans is very good but the urologist prescribing anti depressants for sensitive penis? Think you should get a second opinion about the anti depressants because they decrease your libido.
[deleted]
[deleted] - Re: pre ejaculation.
More than 100 posts
Posted: 2016-01-26 19:49:54

Anti depressant do help with pme, however any Dr how prescribes anti depressants for that reason should loose their license. Anti depressants affect chemicals in your brain and can cause problems you never had before. The main effect of an anti depressant is ssri, which inhibits serotonin uptake. Over time, your body ends up relying on the drug and produces less serotonin.
joe73
Basic Member
Posts to Date: 32
View Profile
Posted: 2016-01-26 19:57:07

Sorry for the afrikaans. Ek gebruik dit nou al n week en sien geen verskil. Hy het gese ek moet hom na twee weke weer sien. Dalk net om geld te maak. Dankie vir die antwoorde sover. Waardeer dit.
Chmoks
Chmoks - Re: pre ejaculation.
Basic Member
Posts to Date: 475
View Profile
Posted: 2016-01-26 20:16:37

Ingelis now: any doc prescribing you any medication for any ailment you ask what it is for, what it does and what the possible side-effects are - always, make it a habit!
You pay the dude, he knows and must tell you - quite simple really.
Indian Courtesan Lalita
Indian Courtesan Lalita - Re: pre ejaculation.
Advertiser
Posts to Date: 876
  View Profile  
Posted: 2016-01-26 20:23:49

@joe73 no need to apologise I understand and read afrikaans well but speak Afrikaans with a very strange Indian accent (lol).
Meg
Meg - Re: pre ejaculation.
Advertiser
Posts to Date: 851
  View Profile  
Posted: 2016-01-26 21:52:57

Anti deprisante laat jou anstigheid en spiere verslap oor die algemeen. Dit hang af wat die produk is, gewoonlik vat dit so n maand om die gestel gewoond te raak( dis nie n kort termyn oplossing nie).
Al raad wat ek het, los die gemors,dis hoogs verslawend en kan meer probleme veroorsaak as wat jy voorheen gehad het.
Waar jy nou 1 probleem probeer onderdruk veroorsaak jy moontlik ander probleme. Al ooit gehoor van n sirkel medikasie? Jy gebruik 1 ding om iets reg te maak, dan moet jy n volgende ding gebruik om daai probleem wat die eerste pille veroorsaak reg te maak en later sit jy met n handvol pille (en minder geld vir punt want jou mediese kostes gaan klim lol).
Gaan google die naam van die pil en kyk na die newe effekte op dit. As dit n groot probleem is dat jy vinnig gaan, laat jou 4play langer duur en probeer n 2de keer as dit moontlik is. Of kuier by iemand wat geduld het met jou klein probleempie. Jys nie die enigste een nie. Almal praat net nie daaroor nie. Sterkte Joe, ek hoop jy kom reg sonder dit.
joe73
Basic Member
Posts to Date: 34
View Profile
Posted: 2016-01-26 22:31:31

Danki meg. Die pille se naam is aropax cr. Dalk moet ek hoor wie my kan leer om die probleem op te los. Of te toets met goeie foreplay.

Reply

You must be logged in to post on this forum. Basic Membership is free and it only takes a minute to sign up. Alternatively, if you are already a member, please log in. You will be automatically returned to this page.

Legend

Hover mouse over icons for description

Back to Previous Page
For the best browsing experience, rotate your tablet horizontal.