Name: Gabbi
City: Pretoria
Area: Lynnwood/Wilgers
Last Visit: February 2013
Full Profile: [
View Gabbi's Full Profile]
Ek het Gabbi 'n paar dae voor my verjaarsdag gebel, sy was vriendelik en het verduidelik hoe alles werk. My eerste keer by HOE, so ek was redelik senuweeagtig. Die plek is fanatasties, met die mees vriendelikste mense, tot die uitsmyters was behulpsaam. Ek het 'n rukkie gesit en wag vir Gabbi, dit was die moeite werd, sy is darem baie mooier as in haar fotos. Alles was lekker, kan seker 'n beter woord kies. Ek gaan Gabbi nie kritiseer nie, maar ek het opgelees oor GFE, en verwag dat daar drukkies en soene sou wees, meer intieme ondervinding verwag. En JAJA ek weet ek moes seker iets gesê het, maar ek is stillerig en nie gewoond on sulke goed vir 'n dame te vra nie, en het ek al gesê dat ek baie senuweeagtig was. Gabbie het dit seker opgetel? Nogsteeds, dit was 'n hemelse ondervinding. Gabbi, ek kom verseker weer terug.
Personality: 5/5
Telephone Manner: 5/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 5/5
Service: 5/5
PS: To easily submit a review like this, go to the Advertiser's page and click "Rate this Advertiser" (if you are a Gold Member) or "Review this Advertiser" (if you are a Free Member)