Also rokko20 ,Cara does really not worry about the top ten ,if that is maybe your problem that you are worried about .Also rokko 20 Cara does have really really great customers that often vissits her,and treats her very well.She does have her own bussines ,so she does not need ten custormers for the day to pay her bills ,she just love to treat men ,and be treated. So if you maybe thinking that she is promoting herself using my name ,think again .I can see you are a childish bunch together,and writing allot of shit together on this sexy lady's forum .As soon as I or some one is writing some nice things about this lovely lady ,you and your childish frieds starting to figure out what shit you can wright on the forum .So go ahead enjoy yourself and wright more and more shit, we that already do vissit this lovely mature girl know already how great Cara is ,top ten or not votes or not we dont care .Never do to someone that you dont want to be done to yourself .Alraait genoeg kak gepraat oor ander se nonsens.Elke keer as ek by Cara kom het sy iets verander aan haar
plekkie.As ek haar vra hoekom sy soveel moeite doen ,dan se sy wil net haar friende "customers"gelukkig hou ,so diskreet en gemaklik vir hulle as moontlik maak .Weet dat sy alles self doen ,die vrou is wragtigwaar een van die hardwerkendste vrouens wat ek al ooit in my lewe ontmoet het.Ek wil haar so graag geld of hulp aanbied, en het ook al verskeie kere ,maar sy se net eenvoudig nee dankie.Kyk ek respekteur dit maar shit sy verdien baie meer in die lewe ,want sy is regtig 'n goeie mensie .Sy laat mens altyd wonderlik voel ,voor en na die tyd ,as mens by haar weg ry dan kan jy net nie help om al klaar te beplan vir die volgende afspraak nie.Daar is net nie iets waaroor 'n mens kan kla oor haar nie .Ek dink as sy op die regte spot vannaf gewerk het ,was sy nou al seker skat ryk.Maar ek is bly en tevrede waar sy vannaf haar kuiertjies doen .Tog lyk dit of sy 'n baie gelukkige vrou is .Nog nooit haar sonder 'n smile op haar gesig gesien nie ,sy is baie vriendelik ,sy het 'n baie nice persoonlikheid .Jy kan met haar omtrent oor enige iets praat ,sy weet altyd ietsie van wat jy oor belangstel .
Mees belangrik sy weet presies waar om die knoppies te druk om jou hart vinniger te laat klop .Alles wat sy doen met jou is magic en sal onvergeetlik by jou bly .Nou ja wat soek 'n man nog meer ,mooi sexy lyf ,'n girl wat weet hoe ,mooi gesig ,pragtige bene ,'n sexy gat ,skoon en eksklusief op haar self ,diskreet ,skoon plek ,shouwer tariewe ,skoon handoeke ens ens ens ,wel Cara het alles .Ok ek het vir eers nou klaar geskryf nou kan wie ookal nou maar weer kom aanval ,en geniet dit ,vir die wat nou al mooi groot is en nie lus is vir kinder kak nie cheers en wees veilig .