En die eerste week is amper verby....Ek wil net aan elke klient en girl se dankie vir jul geduld en ondersteunning die week...Ek weet als is nog nie perfek by die nuwe venue nie...maar dit is amazing hoeveel kliente my n kans gee en nie net die dinge raak sien wat nog gedoen moet word...Regtig baie dankie...ek belowe die wag sal dit werd wees..Ek het net dit verkies dat daar nie gewerk word aan huis terwyl daar kliente is nie...
Met alle respek
LAURA
[deleted]
[deleted] -
Re: La Femme
Re: La Femme
Less than 40 posts
Posted: 2017-07-06 23:51:11
Net vir interessantheid - wat gebeur met ons famous huis in W&*&% Street. Is dit verkoop vir 'n residensiele huis, of guest house of gaan 'n ander SP daar begin.
Boobs sover Donderdag wat jy nie daar was nie het al die girls jou gemis.. Baie dankie vir n opregte persoon wat jy is...
wow en die mense wat saam ons gekuier het vandaf. .was so lekker..
Ek werk hard die naweek aan La Femme vir verbeterings..
Dankie aan elke klient wat deur die deur was van La Femme ek is oop op my privaat nommer vir enige klagtes of voorstelle [ Personal number removed. New number added: 072 424 3276 - Esa Forum Admin] baie dankie
Dankie Laura vir jou en al die dames vir die lekker kuiers hierdie afgelope week ... ek het dit verskriklik geniet maar volgende week moet ek n bietjie vir n slag meer werk ... lol !!!
Groete aan almal en vir Frikkie die braaier !!! Julle is n klomp awesome mense !!! Jp xxx
You must be logged in to post on this forum. Basic Membership is free and it only
takes a minute to sign up. Alternatively, if you are already a member, please
log in. You will be automatically returned to this page.