Dis windgatmeisietjie die.
Ek skryf die soet eni suur...en belowe ek sal haar maar nooit vergeet nie..
Sy het boheemse lyfie....swak vel ini gesiggie, sulke pokmerkies van tieneraknee wat nooit aandag gekry het nie. Sy is egter niks anders as klassieke 'teaser' nie. Massering is oppervlakkige gevroetel sonder enige gevoel of aanvoeling. Sy dink sy is mooier as wat sy is...maar dit neem nie weg dat werklik mooi EN sy hipersexy lyfie het(met mooi stappie) mooi stem en seker mooiste tieties oppi aarde nie...en aantreklik is nie...Asem verklap dat sy rook..Gesig erg beplak met 'makeup' wat taai voel en mens afskrik..
Sy is en sal nooit 'n vryer wees
nie.Sy is slim genoeg om oppervlakkige gesprek te voer,maar ook minder slim asw at sy dink,sy is net soos sy so biki minder mooi is.. soos reeds gese...
Sy is lui masseuse...en DIS waarvoor sy haar uitgee en BAIE geld vra...Ok haar draadtrek "skill" laat veel te wense
oor.Sy doen dit op verveelde en meganiese wyse..en BAIE baie te vinnig..maar mens kan sien dat sy dit al gedoen het,en skep indruk dat sy dit geensins geniet nie. KOM dat jy kan GAAN....
So twintig minute voor sessie eindig gaan val sy plat op masseerbed en nooi jou uit haar te masseer...!!! JA...Dan sien mens sy het die volrondste en mees perfek gevormde p..sie...net groot genoeg..NET reg..geen meneer sal te groot wees nie, en die ou kleintjies sal ook genot kry..
MAAR DIt is nie oppi spyskaart nie...(seker maar my eie skuld...) want so dingetjie moet maar plesier soek...
Sy is baie natuurlik omtrent aanraak en speel..en het dalk net so biki meer uitlokking verwag...Sy gee voor sy is nie NAT nie en tog het vloeistoffies begin vloei met aanraking van seker die mooiste vroulike orgaantjie ek in my lewe nog gesien het...
Sal ek terugkom..? ek glo nie...tensy ek dalk die bus gemis het, toe sy nat begin word het(en verlee vreeslik gestry en dit ontken het nie..)
Dalk is SY gatvol vir ons oppervlakkigheid en betaal man in eie munt terug...sou graag maand of twee saam haar op eiland wou wees...Sy het mooi stem en is net biki te professioneel..dalk is afstand sy handhaaf anner donners se skuld vir wie sy geval het...en spyt oor voel.....
In kort soet/suur ervaring....
Les geleer, masserings "only" overrated en om te VERMY...