Name: Cara
Telephone Number: 082 046 1776
City: Pretoria
Area: Pretoria Moot
Last Visit: March 2012
Full Profile: [
View Cara's Full Profile]
Ag Cara daai foto van jou boudjies maak my skoon simpel ,en baie spils .Dankie vir die eer dat ek by jou mag kom kuier ,en werklik dit is regtig 'n eer om vir jou te kan kom kuier .Jou skoonheid ,jou persoonlikheid ,jou kennis ,jou verwelkoming ,maak my elke keer terug kom.Jy is wragtig enige man se droom .Ongelukkig is daar altyd mense wat van jou goedheid misbruik sal maak,ek is nie een van daai persone nie ,en sal jou altyd respekteur vir wie jy is en vir wat jy doen .Dit wat jy doen is jy werklik goed in en kan sien hoe geniet jy dit.Jy doen altyd jou beste om die persone wat vir jou kom kuier die beste te voorsien in 'n kwalityd diens ,en 'n egte gf ondervinding te gee .Jou plekkie is altyd skoon en gemaklik ,en jy laat my altyd op my gemak laat voel ,poppie jy is eksklusief .Dankie dat jy my altyd inpas in jou besige skedule ,en dat dit nie vir my 'n reg is om vir jou te kom kuier nie ,maar wel 'n voorreg is .Dankie weereens vir alles jou stoute dame .
Personality: 5/5
Telephone Manner: 5/5
Venue Cleanliness: 5/5
Personal Cleanliness: 5/5
Privacy: 5/5
Service: 5/5
PS: To easily submit a review like this, go to the Advertiser's page and click "Rate this Advertiser" (if you are a Gold Member) or "Review this Advertiser" (if you are a Free Member)